Image default
FITNESS WELLNESS ΑΣΚΗΣΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΕΞΙΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ

Μυστικά σωματικής άσκησης για ανεβασμένη ψυχολογία!

Πολλά έχουν γραφτεί για το πως επιδρά η σωματική άσκηση στην ψυχολογική μας κατάσταση, από ερευνητές, επιστήμονες φυσικής αγωγής, ψυχολόγους-ψυχοθεραπευτές και γενικότερα από ανθρώπους που έχουν άρτια κατάρτιση στο αντικείμενο αυτό.

Παρ’ όλα αυτά υπάρχουν ακόμα άνθρωποι, οι οποίοι δεν είναι έτοιμοι να ακολουθήσουν ένα πρόγραμμα βρίσκοντας διάφορες δικαιολογίες.

Η πιο συνηθισμένη που λίγο πολύ την έχουμε πει όλες και όλοι μας, είναι η: «δεν έχω χρόνο». Σου ακούγεται γνώριμο ε; Κι εμένα! Τη χρησιμοποιώ συνήθως όταν θέλω να αποφύγω κάτι ή κάποιον και στην πραγματικότητα εννοώ (όπως όλοι μας): «δεν έχω χρόνο για εσένα».
Η αλήθεια είναι πως 10 λεπτά έχεις σίγουρα, ίσως και παραπάνω. Εάν ασχολείσαι με τα social media 30 λεπτά μπορείς να «κλέψεις» από εκεί τα 10 λεπτά για τη σωματική άσκηση. Εάν βλέπεις Netflix ειδικά την περίοδο αυτή, έχεις ακόμα περισσότερο χρόνο. Μπορείς να δεις το επεισόδιο της αγαπημένης σου σειράς 10 λεπτά αργότερα.

Γιατί όμως να το κάνεις αυτό; Γιατί να αφιερώσεις αυτά τα 10 λεπτά ξεκούρασης σου για να γυμναστείς; That is the question..

Θα το κάνεις για εσένα!

Είναι ένα μικρό διάλειμμα μέσα στην ημέρα σου, που θα βάλεις τη μουσική που σου φτιάχνει τη διάθεση και θα ασχοληθείς αποκλειστικά και μόνο με εσένα! Όχι με τους λογαριασμούς που τρέχουν, όχι με την τηλεκπαίδευση των παιδιών, όχι με το ωράριο που δεν έχεις τώρα που εργάζεσαι από το σπίτι…

Από τη στιγμή που θα ακούσεις την αγαπημένη σου μουσική να παίζει ήδη έχεις αρχίσει να χορεύεις να αισθάνεσαι την ενέργεια να αυξάνεται! Τα υπόλοιπα έρχονται μόνα τους..
Μπορείς απλά για 10 λεπτά να χορεύεις ανέμελα στο σαλόνι του σπιτιού ή την κουζίνα, αν έχεις μικρό παιδί ίσως παρασυρθεί και χορέψετε μαζί!
Μπορείς να ακολουθήσεις ένα σύντομο πρόγραμμα στο YouTube ή να κάνεις τις κινήσεις που ξέρεις από παρελθοντική δραστηριότητα (όλοι κάποια στιγμή έχουμε παρακολουθήσει ένα ομαδικό πρόγραμμα aerobic ή Zumba).
Μπορείς να κάνεις σχοινάκι ή ασκήσεις με μπάλα.

Είναι 10 λεπτά που αφιερώνεις στον εαυτό σου ως επιβράβευση για όλα όσα καταφέρνεις, είναι τα 10 λεπτά που «φορτίζεις» το μυαλό και το σώμα σου (ακριβώς όπως κάνεις και με το smartphone σου), είναι το δώρο που κάνεις στο ανοσοποιητικό σου σύστημα και στη σπονδυλική σου στήλη και θα το δεις μακροπρόθεσμα.

Κατά τη διάρκεια της άσκησης εκκρίνονται «ορμόνες χαράς» και για λίγο ξεχνάς καθετί αρνητικό. Η επίδραση αυτή σε ακολουθεί όλη την υπόλοιπη ημέρα κι έτσι η διάθεση σου είναι ψηλά!

Σε σύντομο χρονικό διάστημα εάν πειθαρχήσεις σε αυτά τα 10 λεπτά θα δεις ότι το σώμα σου θα ανταποκρίνεται διαφορετικά, το αποτέλεσμα θα είναι εμφανές και θα έχεις μία πιο αισιόδοξη ματιά για τα πράγματα γύρω σου.

Ποτέ δεν είναι αργά για να ξεκινήσεις κάτι για εσένα ακόμα κι αν μέχρι χθες δεν είχες γυμναστεί, σήμερα είναι μία με ημέρα που μπορεί να γίνει η αφετηρία σου!

Βάλε και το παρακάτω mix να παίζει στο YouTube και φύγαμε!!!

Related posts

Τα 5 καλύτερα tips για ένα αποδοτικό workout!

Χριστίνα Πετροπούλου

ONLINE YOGA: τα μυστικά για επιτυχημένη και ασφαλή πρακτική

Αγγελική Σωτηροπούλου

Πας στη δουλειά με τα πόδια;

Μαρία Σέρτσου

Leave a Comment

Facebook
Twitter
Youtube Channel
Pinterest
Instagram