Image default
FITNESS ΑΣΚΗΣΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ

Workout: Ασκήσεις για πόδια και γλουτούς

Αν θέλεις να γυμνάσεις τους γλουτούς και τα πόδια σου στο σπίτι με εύκολο εξοπλισμό σου έχω την λύση! Σε αυτή τη δύσκολη περίοδο που είμαστε κλεισμένοι μέσα στο σπίτι δεν θα πρέπει να παραμελούμε την προπόνηση μας. Παρακάτω θα βρεις λεπτομέρειες και βίντεο με ένα απίθανο workout: ασκήσεις για πόδια και γλουτούς που μπορείς εύκολα να κάνεις από την άνεση του σπιτιού σου.

Workout covid edition

Ξέρω ότι η διάθεση και η όρεξή σου έχουν πέσει αυτή την περίοδο όμως ξεκίνα να κάνεις κάτι για τον εαυτό σου και είμαι σίγουρη πως θα αισθανθείς αμέσως καλύτερα!!! Εξάλλου η άσκηση είναι φάρμακο!!! Στην αρχή μπορεί να δυσκολευτείς αλλά κάθε αρχή είναι δύσκολη. Μόλις αρχίσεις να γυμνάζεσαι όμως θα αλλάξει η διάθεση σου προς το καλύτερο.

Workout με βαράκια στα πόδια

Στο πρόγραμμα ασκήσεων για πόδια και γλουτούς που θα δεις στο βίντεο μπορείς για μεγαλύτερη επιβάρυνση να χρησιμοποιήσεις βαράκια αστραγάλων. Φόρα, λοιπόν, τα βαράκια στον αστράγαλο και νιώσε το σώμα σου να αλλάζει! Οι γλουτιαίοι συνδέονται με τα πόδια, την μέση και τα ισχία. Για αυτό το λόγο η ενδυνάμωση τους με τις σωστές ασκήσεις μπορεί να βοηθήσει στην σταθεροποίηση και την υγεία της μέσης μας, να βελτιώσει την στάση του σώματος μας και γενικά να μειώσει τις πιθανότητες τραυματισμών σε όλο το σώμα.

Πως θα φτιάξεις τα δικά σου βαράκια

Αν δεν έχεις βάρη άκρων μην ανησυχείς! Σου έχω τη λύση. Παρακάτω θα σου πω τον τρόπο για να φτιάξεις τα δικά σου homemade βαράκια άκρων. Μπορείς πάντα να ακολουθήσεις το πρόγραμμα μου χωρίς βαράκια ειδικά αν είσαι αρχάρια. Αν είσαι δημιουργική και σου αρέσουν οι προκλήσεις και οι κατασκευές μπορείς να φτιάξεις τα δικά σου βαράκια χρησιμοποιώντας ρύζι. Ο πιο εύκολος τρόπος είναι να πάρεις ένα σακουλάκι με ρύζι και με τη βοήθεια ενός μαντηλιού, αφού το τυλίξεις σε αυτό, να το δέσεις στον αστράγαλό σου!!! Το σακουλάκι με το ρύζι είναι συνήθως 0.5 κιλά οπότε αμέσως θα έχεις βαράκια του μισού κιλού στα πόδια σου. Αν πιάνουν λίγο παραπάνω τα χέρια σου μπορείς να χρησιμοποιήσεις μια παλιά σου μπλούζα που δεν την χρειάζεσαι πια, να κόψεις και να ράψεις σακουλάκια τα οποία α γεμίσεις με ρύζι στο μέγεθος και βάρος που επιθυμείς. Χρησιμοποίησε ταινίες “χρατς” ή κορδέλες στερεωμένες πάνω στο σακουλάκι για να μπορείς να δένεις το χειροποίητο βαράκι στα πόδια σου.

Workout video

Στο συγκεκριμένο workout χρησιμοποίησα βάρος 1,5 kg σε κάθε πόδι! Φυσικά εσύ μπορείς να διαλέξεις το βάρος που αναλογεί στον προπονητικό σου επίπεδο!!! Ακολούθα πιστά τις ασκήσεις του παρακάτω βίντεο και δες την διαφορά στο σώμα σου!! Το βίντεο περιέχει ασκήσεις που είναι κατάλληλες και ασφαλείς για μεγάλο αριθμό ασκούμενων αρχάριου και προχωρημένου επιπέδου. Μπορείς να κάνεις αυτό το workout 2-3 την εβδομάδα, ανάλογα με το πόσο προχωρημένη είσαι και ανάλογα με την όρεξή σου!

Tips

  • Φρόντισε την ενυδάτωσή σου πριν, κατά τη διάρκεια και μετά το τέλος του προγράμματος.
  • Επέλεξε την επιβάρυνση στα βαράκια ανάλογα με το επίπεδο σου.
  • Αν είσαι αρχάρια ξεκίνα χωρίς πρόσθετο βάρος.
  • Να έχεις πάντα ενεργοποιημένους τους κοιλιακούς σου.
  • Αν νιώθεις ότι κουράζεσαι υπερβολικά κάνε μεγαλύτερο διάλειμμα.

Ραντεβού σε ένα επόμενο workout!! Να σε προσέχεις!!!

Ακολούθησε το fitnessvibes.gr  στο Facebook και στο Instagram

Related posts

Ποια είναι η σχέση του χορού με το pilates;

Margarita Preftitsi

Πόσο συχνά κάνεις μασάζ;

Μαρία Σέρτσου

10+1 motivational quotes

Κατερίνα Δημακοπούλου

Leave a Comment

Facebook
Twitter
Youtube Channel
Pinterest
Instagram