Image default
FITNESS ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ ΥΓΕΙΑ & ΕΥΕΞΙΑ

Μείνε σε φόρμα στο σπίτι – Covid Edition

Κι ενώ όλοι έχουμε κλειστεί στο σπίτι λόγω των έκτακτων μέτρων δημόσιας υγείας, όλοι μας ψάχνουμε τρόπους να παραμείνουμε σε φόρμα. Και να σκοτώσουμε λίγο από τον ελεύθερο χρόνο που έχουμε μέσα στο σπίτι θα πρόσθετα!

Τα γυμναστήρια δυστυχώς έχουν κλείσει και οι ομαδικές δραστηριότητες έχουν κριθεί παράνομες. Και εσύ πρέπει να προλάβεις το κακό, αφού καλοκαίρι έρχεται!!! Ναι, ναι, αφού είμαστε τώρα κλεισμένοι μέσα ας προετοιμαστούμε για το επόμενο καλοκαίρι με την αισιόδοξη σκέψη ότι θα το χαρούμε περισσότερο από το προηγούμενο.

Όπως και να έχει όμως είναι σημαντικό σε όλη αυτή την δύσκολη περίοδο που περνάμε να παραμείνουμε σε φόρμα και υγιείς ώστε να νιώθουμε ευεξία και να βελτιώσουμε την ποιότητα της ζωής μας. Πως θα το πετύχουμε όμως αυτό;

Παρακάτω θα βρεις έξυπνες προτάσεις και ιδέες για να διατηρήσεις τη φόρμα σου ενώ είσαι κλεισμένη στο σπίτι και ταυτόχρονα να περάσεις καλά και να διασκεδάσεις.

Ιδέες να μείνεις σε φόρμα στο σπίτι

  • Δες βιντεάκια στο youtube και κάνε aerobic ή zumba αν είσαι φανατική του είδους.
  • Επέλεξε τους αγαπημένους σου instructors yoga & pilates στο youtube και κάνε γυμναστική και διαλογισμό μαζί τους. Σίγουρα θα ασκηθείς και θα αναζωογονηθείς.
  • Χόρεψε μέχρι τελικής πτώσεως ακούγοντας τα αγαπημένα σου τραγούδια στη διαπασών.
  • Χρησιμοποίησε τον διάδρομο, για περπάτημα ή τρέξιμο, που είχες αγοράσει παλιά και τώρα είναι απλά κρεμάστρα ρούχων. Ήρθε η ώρα να εκτιμήσεις την αξία του και να κάνεις απόσβεση τα χρήματα του.
  • Παρακολούθησε την αγαπημένη σου ταινία ενώ κάνεις στατικό ποδήλατο, στεπ ή ελλειπτικό μηχάνημα εφόσον πιθανόν να διαθέτεις κάτι από αυτά. Ψάξε λίγο καλύτερα στην αποθήκη σου και κάτι θα βρεις.
  • Νιώσε την δύναμη του Ρόκι Μπαλμπόα κάνοντας σκοινάκι. Η φυσική σου κατάσταση θα απογειωθεί.
  • Γίνε ξανά παιδί και κάνε χούλα χουπ μέχρι τελικής πτώσεως. Το σίγουρο είναι ότι μετά θα έχεις κοιλιακούς φέτες.
  • Κάνε εγγραφή σε διαδικτυακά μαθήματα γυμναστικής της αρεσκείας σου.
  • Ανεβοκατέβα τις σκάλες του σπιτιού σου εσωτερική ή της πολυκατοικίας σου για περίπου μισή ώρα. Οι γλουτοί σου θα το εκτιμήσουν ιδιαίτερα.
  • Κάνε τις δουλειές του σπιτιού με μια δόση παραπάνω τρέλας ακούγοντας την αγαπημένη σου ανεβαστική μουσική και μην παραλείψεις να χορέψεις και να κάνεις μοναδικές φιγούρες με τη σκούπα και τη σφουγγαρίστρα ενώ κάνεις το σπίτι σου να λάμπει.
  • Ξεθεώσου παίζοντας με το κατοικίδιο σου στην αυλή του σπιτιού σου ή στο σαλόνι σου.
  • Αφιέρωσε μια μέρα και κάνε ακριβώς ότι κάνει το 5χρονο παιδί σου. Γίνε η σκιά του! Θα σε εξαντλήσει και το σήκω κάτσε θα σε γυμνάσει απίστευτα.
  • Κάνε γυμναστική με το ταίρι σου, με τον αδερφό ή την αδερφή σου ή με τη μαμά και το μπαμπά. Επιλέξτε ασκήσεις για ζευγάρια που θα βελτιώσουν την απόδοση σας και θα σας κάνουν να περάσετε μαζί δημιουργικό χρόνο.
  • Χρησιμοποίησε μικρά props που μπορεί να έχεις στο σπίτι όπως βαράκια, λάστιχα, μπαλίτσες μικρές για να κάνεις σετάκια μίνι ενδυνάμωσης και όχι μόνο.
  • Υπάρχει πάντα η επιλογή νούμερο 6 για σωματική άσκηση για περμάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο γύρω από το σπίτι αν θέλεις να βγεις λίγο από αυτό.

 

Τέλος λοιπόν οι δικαιολογίες!

Τώρα ξέρεις πολλούς τρόπους για να γυμναστείς και να περάσεις καλά διατηρώντας τη φόρμα σου μέσα στο σπίτι στην covid εποχή που ζούμε. Πάμε να δούμε παρακάτω μαζί και μερικές χρήσιμες συμβουλές – οδηγίες για να μπορεί να είναι η δραστηριότητα που κάνεις ασφαλή.

Οδηγίες ασφαλούς δραστηριότητας

  • Συχνότητα: 3-4 φορές την εβδομάδα αν είσαι αρχάρια, 5-6 αν είσαι ήδη fit και φανατική της γυμναστικής.
  • Διάρκεια: 30-40 λεπτά τη φορά αν είσαι αρχάρια, 50-60 λεπτά τη φορά αν είσαι προχωρημένη.
  • Φρόντισε να έχουν περάσει 3 ώρες από το τελευταίο σου γεύμα.
  • Δεν χρειάζονται υπερβολές. Ξεκίνα σταδιακά και η πρόοδος δεν θα αργήσει να έρθει.
  • Φρόντισε να βάλεις ένα σταθερό πρόγραμμα σωματικής άσκησης και να μείνεις συνεπής σε αυτό.
  • Επέλεξε να κάνεις ένα ή και παραπάνω πράγματα από την λίστα μου. Η΄ ακόμα και να κάνεις κάτι διαφορετικό κάθε μέρα.
  • Αν κάτι δεν σου αρέσει μην το κάνεις αναγκαστικά. Θα σου ρίξει τη διάθεση και ο στόχος μας είναι ακριβώς το αντίθετο.
  • Κάνε την αρχή με αυτό που σου αρέσει περισσότερο και σε ανεβάζει ψυχολογικά.
  • Ξεκίνα σήμερα!

 

Γράψε μου στα σχόλια εδώ ή στο facebook με ποια ιδέα γυμναστικής επέλεξες να ξεκινήσεις και πόσο όμορφα ένιωσες όταν τελείωσες.

Καλή διασκέδαση!

Related posts

Πεζοπορία σε παγετώνα της Ισλανδίας

Κατερίνα Δημακοπούλου

Yoga και Εφηβεία

Χριστίνα Πετροπούλου

Η αξία της κολύμβησης!

Μαρία Σκαμπαρδώνη

Leave a Comment

Facebook
Twitter
Youtube Channel
Pinterest
Instagram