Image default
FITNESS ΑΣΚΗΣΗ ΓΥΜΝΑΣΤΙΚΗ

Τί είναι η δύναμη τελικά;

Ο κύβος ερρίφθη. Συστηθήκαμε με την φυσική κατάσταση. Ξεκαθαρίσαμε και λίγο την αντοχή. Ας απλοποιήσουμε και κάτι ακόμα. Είσαι ένας δυνατός άνθρωπος ή παλεύεις να γίνεις; Δυνατός για την καθημερινότητα σου ψυχικά και πνευματικά. Γιατί λοιπόν να αφήσεις το σώμα σου να υστερεί;

Ναι! Έρχεσαι και με ρωτάς τα «μούσκουλα» τι να τα κάνω; Αρσιβαρίστας θα γίνω ή μποντιμπιλντερ; Η δύναμη γίνεται και χωρίς βάρη, εξαρτάται από το στόχο σου. Το σώμα σου να σηκώνεις για αρχή από το κρεβάτι και τον καναπέ και να το μετακινείς στο χώρο. Δε σου αρέσει η έκφραση αυτή. Είναι ενοχλητική. Δεν είσαι έπιπλο! Συμπεριφέρσου λοιπόν αναλόγως. Γίνε δραστήριος. Δίδαξε το να μπορεί να μεταφέρει, να σηκώνει, να σπρώχνει και να τραβάει. Τόσο απλή είναι η δύναμη.

Ο τρόπος για να την εκπαιδεύσεις είναι ασκήσεις επαναλήψεων ακόμα και με το βάρος του σώματος. Με ένα μόνο φτερό μπορείς να κάνεις την πιο απλή άσκηση, αλλά και την πιο δύσκολη. Απλά, λιτά και απέριττα!!! Και αν σου θυμίζει την μυϊκή αντοχή… ναι μοιάζει! Έννοιες που συναρμολογούνται και μπερδεύονται μεταξύ τους, διότι χωρίς την μία δεν χτίζετε η άλλη.

Related posts

Γιατί η κολύμβηση είναι η καλύτερη άσκηση!

Τα οφέλη της Παιδικής Yoga (yoga kids)…!

Σοφία Τζαλαλή

Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός στα καλύτερα του!

Leave a Comment

Facebook
Twitter
Youtube Channel
Pinterest
Instagram